Nabijeni EV

Pavel Urbančík hw na itherm.cz
Neděle Duben 10 21:50:50 CEST 2022


Ano v principu je ta tak.
Wallbox jen říká max odebíraný výkon, umí přerušit nabíjení, auto si umí
vyžádat ventilace prostoru kolem vozu.

Při DC je auto master, tzn reálně opravdu reguluje napětí a proud z
nabíječe.
Ten mu ale trvale stejně hlásí dostupný výkon a další parametry včetně
teploty kabelu, úbytků na konektorech, unikajícím proudu, atd.

Pavel



-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Labaj
Sent: neděle 10. dubna 2022 21:44
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Nabijeni EV

Ale u AC nabíjení je to naopak, ne?
Master by v tomto případě měla být nabíječka (tedy wallbox), protože ten ví,
kolik proudu může v každém okamžiku postrádat a tedy pustit do auta.
Ty chytřejší wallboxy umí myslím pracovat s proudem dost dynamicky a
inteligentně, při současném měření ostatní spotřeby objektu, aby
nepřešvihnul hlavní jistič.

PL

******************

Dne 10.4.2022 v 21:30 Jaroslav Buchta napsal(a):
> Kazdopadne pozadavek na proud/napeti se da ridit prubezne, auto je 
> master a nabijecka posloucha.

_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



Další informace o konferenci Hw-list