Kviz na sobotu

balu balu na k-net.fr
Neděle Duben 10 07:16:07 CEST 2022

ano, vynikajuce pozorovanie. Na druhej strane, na tom VN gerete je 6
rovnakych dier. 4 malé ďublíky su skrutky, ktore tam nieco z vnutra
drzia. Zariadenie sa pouzivalo tak ako je, medzi stenou a velkou
krabicou nebolo uz nic dalsie.

RF quadrupole je RF urychlovacia struktura, ktora postupne nahradila
jednosmerne urychlovace. Urychluje, seka na bunche a zaroven focusuje
zvazok ked je este uplne najpomalsi
https://cds.cern.ch/record/865923/files/p305.pdf

b.