Krystalzace IPA?

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Duben 9 20:07:44 CEST 2022

dekuji za tento prispevek, vidim to stejne :-)
jak prijit denne k uhone, na to je spousta jinych, jednodusich a
statisticky xxx krat pravdepodobnejsich moznosti.
na IPU bych se ... klidne zapomel :-)
tomik.
p.s. jen takova "perlicka" co se muze stat. malem jsme byli ted vytopeni
a to zpusobem, ze po 8 letech, u namontovanyho skrytyho hajzliku
geberit, se seknul napousteci ventil, castecne. no, ale uz asi delsi
pred tim, se stacil z vodniho kamene udelat spunt v bezpecnostnim
prepadu, kde je trubka snad 30mm. asi jen vicko na hladine. jeste ze to
bylo vecer a slyseli jsme to. i tak ta voda odhadem za 10min, protekla
do spodniho patra.
takze asi obcas rozebirat a cistit, ale kdo to dela ?

--
AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín