Krystalzace IPA?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Duben 9 19:40:30 CEST 2022

Použiju svůj oblíbený princip "někdy je lepší měřit než počítat".
IPA je velice široce používaná chemikálie. Jak v průmyslové tak v
bastlířské praxi.
O kolika reálných výbuších nebo jiných problémech jsme slyšeli?
Výbuch nějakých chemikálií je velmi vděčné téma.
Takže mimo období Covidového šílenství a Ukrajinského šílenství by si to
jistě novináři nenechali ujít.
Určitě jsem slyšel o více výbuších moučného nebo uhelného prachu.
A přece kvůli tomu nepřestanu používat mouku.
Uhlí už jsem přestal používat dávno, ale z jiných důvodů.

PL