Re: Oprava vaničky

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Duben 7 14:54:47 CEST 2022

Zdravim,

tyhle umelohmotne vanicky jsou cim dal min kvalitni. Nevyplati se
vymenit za stejny typ, ani opravit. Novejsi typy vydrzi o hodne mene, u
nas 3roky. Lepeni vzhledem k materialu se nespoji dobre. I po zdrsneni a
naneseni epoxy+tkaniny je to provizorni oprava. Nahrazeno keramickou
nebo jak tomu rikaji.

Jirka