RE: Oprava vaničky

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Duben 7 12:44:09 CEST 2022

DD,

Ak to praska, znamena to ze to bolo zle namontovane.
Pravdepodobne vznika priehyb a preto to praska. Chcelo by to pred opravou
vypodlozit na spravnom mieste.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jirí Linhart
Sent: Thursday, April 7, 2022 10:54 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: OT: Oprava vaničky

Ahoj,

Ve sprchovém koutu je vanička vyrobená asi z nějakého sklolaminátu nebo jak se to jmenuje. Připadá mě že se tam začíná prasklina a chtěl bych to nějakým způsobem opravit zesílit v tom místě.  Problém bude i v tom že se to bude muset asi opravit ze spodu (rozdělávat celý kout se mě nechce). Nevím jestli existuje něco jako opravná sada pro lodě.
Potřebuji nějaké menší množství na tuto opravu. Dobrý bude odkaz na nejlépe internetový obchod nebo OBI, BAUHAUS a pod. co tam koupit.

Díky JL