Re: filamentové LEDky

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Duben 7 12:44:01 CEST 2022

To nevím, asi jsem počítal s tím, že to bude muset být dvourežimové. V
jednom režimu se na to bude dát koukat a přečíst čas, ve druhém režimu
se to bude chovat jako stolní lampa.
Má to jen 0,54W na segment, normální hodiny jich mají sotva 28, takže v
nějakej dobrej čas to bud zářit 15,12W, to je vhodné pro kdejaké
pouliční osvětlení :)