OT jazykove kodovanie

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Duben 6 14:19:20 CEST 2022

Já mám dlouhodobou zkuąenost, ľe wekův oblíbený klient, má nějakou
potřebu měnit kódování i kdyľ k tomu nevzniká ľádný důvod.

Pamatuju si, ľe to prý je podle trochu kreativnějąího, nebo moľná přílią
otrockého výkladu nějakého RFC i správně. Ale poruąuje to osvědčené
pravidlo "nic neměnit, není-li to nutné" a prtoto to mrąí diakritiku. A
prý tato "featura" nejde vypnout. Nebo uľ jde?

PH