FV MPPT regulator - ne/nastaveni podle typu panelu(charakteristiky ?

Martin Záruba swz na volny.cz
Úterý Duben 5 14:15:34 CEST 2022

A Váš osobní názor -  Panel se chová téměř jako zdroj proudu a s
poklesem osvětlení jen poměrně málo stoupá optimální napětí na zátěži
pro maxímální výkon. Vyplatí se vůbec MPPT?

Já ho mám (VITRON), ale nemám pocit, že by měl nějaký zásadní přínos
vzhledem k tomu, že část energie se v něm mění zbytečně na teplo.

Martin Záruba