FV MPPT regulator - ne/nastaveni podle typu panelu(charakteristiky ?

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Duben 5 13:43:22 CEST 2022

Ja provozuji a resil jsem vlastni MPPT regulator (takovej chytrejsi pro
ostrovni rezim) a tak jsem se s tim docela vytrapil a bylo to pomerne
dost studovani. Jsou tam ruzna uskali a jedno z nich jsou falesna maxima
vykonu...tedy nejsou to hladke krivky a jsou na nich boule, ktere muzou
ciste tupe vyhledavani maxima splest.

RV