Re: odcházející procesor

Úterý Duben 5 08:12:44 CEST 2022

No tak každá součástka má svůj účel, LDO je super, když chcete z 5V udělat
3,3, tady se 78xx narazíte... ale naopak když chcete z 25V udělat 5, tak je
tam LDO zbytečné, navíc dřív byly i pěkně drahé no a samozřejmě, maximální
vstupní napětí kolem 10V, takže ho stejně nemůžete použít.

DC/DC, fajn, ale z principu funkce nějaké to rušení.

P.K.