Re: odcházející procesor

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Pondělí Duben 4 10:50:23 CEST 2022

Ano, zrovna u toho pouzdra SOT-89 je to oblíbený sport. Sleduj rozdíl mezi 78L05ACY a 78L05CY tady:
https://www.gme.cz/data/attachments/dsh.934-006.1.pdf

To ale nic nemění na tom, že jsem použil správnou součástku, ale v klidu jsem jí nechal obráceně už ve schématu. Při kreslení plošňáku a osazování mi to nepřišlo blbé, protože vím, že existují obě varianty a nemá cenu nad tím přemýšlet.

Zato první co jsem začal hledat bylo, jestli jsem místo PIC10F322 neosadil PIC10LF322, tam by to mělo zhruba stejný průběh.

Jindra

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jan Waclawek <konfera na efton.sk>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 3. 4. 2022 22:24:21
Předmět: Re: odcházející procesor

Co je na tom blbost?

Ja som tiez u 78xx povazoval za nemennu pravdu ze pri pohlade na napis na

puzdre je vstup vlavo a vystup vpravo, a ajhla, u 78Lxx v TO92 to neplati.

A asi to neplati ani v SMD puzdrach, neviem.

A vobec, odvtedy som uz videl aj to, ze presne ten isty blby trojpinovy

stabilizator (nie 78xx) sa vyraba v jednom druhu puzdra vo viacerych

permutaciach pinoutov, rozlisene len nejakymi pismenkami na konci

siahodlheho oznacenia.

wek