Re: odcházející procesor

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Pondělí Duben 4 12:20:26 CEST 2022

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jan Waclawek <konfera na efton.sk>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 4. 4. 2022 11:35:03
Předmět: Re: odcházející procesor

> Hm fakt? Myslel som si, ze tie xxxLxxx varianty su len vyberane kusy toho
> isteho cipu, ktore chodia dobre na nizkych napatiach...

ne ne, jsou tam nějaká kouzla s interním LDO, které má vytvářet napětí pro CPU core. Tedy spíš že tam u verze LF není. Proto je možné ho provozovat na napětí které potřebuje CPU core (1,8V), ale zároveň není tolerantní k napětí většímu než co to core snese (3,6V). Proto ho dokážeš "upéct" už při programování, když máš 5V programovačku.
Jo a ta kouzla také vedou k nižší spotřebě, proto jsou na první stránce DS uvedené proudy pro LF variantu