Re: odcházející procesor

Pondělí Duben 4 11:39:22 CEST 2022

Tak naštěstí 78L05 jen dáš do desky obráceně, nemusíš křížit nohy nebo
měnit desku :-)

Všichni si asi pamatujeme to překvapení, když jsme jako kluci vzali do ruky
79xx a on nejen že měl jiný pinout než 78xx, ale taky na tom kovovém nebyl
GND. Druhé překvapení přišlo, když jsme zjistili, že 79xx potřebuje
minimální zátěž a někoho to i nepříjemně vypeklo...

Tak aspoň to člověka naučí číst datasheety i u věcí, které zná, nebo si to
aspoň myslí :-)

P.K.