Re: odcházející procesor

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Duben 3 23:29:38 CEST 2022

Mě to kdysi taky zaskočilo. Zapojení fungovalo na první verzi DPS, ale
při pokuso u vyzkoušení budoucí revize na kontaktním poli nastaly
kouřové efekty:-)
Na desce bylo SO8, namalováno dle DS, v kontaktním poli TO92 s
předpokladem shody s TO220:-)

Ale je to naprosto logické, ve 220 i 92 je čip ve stejné poloze, jenže
nosná plocha s čipem je oproti nápisu obráceně.

Zajímavé ale je, že 79.. to mají zas jinak. Ale je to zas logické,
protože 78 i 79 jsou z NPN. Divné pak je, že u 79 není to prohození mezi
TO220 a 92.

78L v TO92 jsem snad nikdy nenavrhnul na žádnou desku a tak to i zůstane:-)

PH