Re: odcházející procesor

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Duben 3 22:23:47 CEST 2022

Co je na tom blbost?

Ja som tiez u 78xx povazoval za nemennu pravdu ze pri pohlade na napis na
puzdre je vstup vlavo a vystup vpravo, a ajhla, u 78Lxx v TO92 to neplati.
A asi to neplati ani v SMD puzdrach, neviem.

A vobec, odvtedy som uz videl aj to, ze presne ten isty blby trojpinovy
stabilizator (nie 78xx) sa vyraba v jednom druhu puzdra vo viacerych
permutaciach pinoutov, rozlisene len nejakymi pismenkami na konci
siahodlheho oznacenia.

wek