aktualni TOP LED zarovka E27 / studena-bila max. svit. max. zivotnost max. CRI ??

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Neděle Duben 3 14:50:00 CEST 2022

Něco o žárovkách.
Kdysi ještě když jsem jezdíval tak dvakrát týdně ke Conrádovi do němec
tak tam skoro každé ráno dával šéf servisu třeba tři igelitky úsporek ke
dveřím. Tehdy byly docela drahé a tak tři kousky se většinou vybraly
funkční. S opravami jsem se nezabýval. Jedna tady jede už třicet roků.
Zrovna dneska mi odešla jedna úsporka pod značkou Tesla ale nějakých
deset let si odpracovala.
21W to 100W. Made in Germany. Úsporky nakupuji většinou v Ikea a jsou
dobré, jen tam co máme automaty tak si nějak s tím automatem nerozumí.
Přede dvěma roky jsem koupil v Holicích velkou krabici se žárovkami 25W
za 25 Kč. Je jich tam minimálně 150.
Tak je zatím dávám tam kde ty úsporky mají problém a za dva roky
nepraskla ani jedna a staré jsou opravdu dost.
Dobrá koupě to byla. Ani na pokladnu jsem to nedal :-D byť jsem kromě
jiného i pokladník :-D
J. Polívka