aktualni TOP LED zarovka E27 / studena-bila max. svit. max. zivotnost max. CRI ??

Neděle Duben 3 10:01:42 CEST 2022

Ja povazuju ty filamentove za spis ozdobny prvek nez na uzitecne
sviceni, nebo je to jen muj dojem, ze maji podstatne horsi ucinnost nez
ty cipove na hlinikovem substratu?
Jedna filamentova 6W nam po roce taky odesla venku v lucernicce, sviti
asi 1+2h denne na casovac. Dalsich 8 je ale stale OK.