Nabijeni EV

AZe aze na seznam.cz
Neděle Duben 3 09:56:33 CEST 2022

Ještě bych měl teoretický dotaz, jak se bude chovat 1f nabíječka v autě,
když se signál PWM změní na hodnotu menší než 10%. Těch 10% odpovídá proudu
6A, tj. nějakých 1380W. Jak dalece se dá příkon snížit a od jakého proudu se
to dá nastavit. Mám k dispozici signál (4-20)mA, galvanicky oddělený
převodník na DC (0-5)V a řídící modul EVSE W16. Ten signál je informace o
přebytku výkonu FVE.
aze

-----Původní zpráva-----
From: Pavel Urbančík
Sent: Saturday, April 02, 2022 11:22 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Nabijeni EV

U nových aut je palubní nabíječka většinou 3x 1F. Vyzkoušno na Tesla, ID4,
Enyaq.
Mám vyzkoušeno že autu je jedno která fáze je zapojena a nabíjí klidně i na
2F a i bez fázového posunutí. (Je tam samořejmě riziko přetížení N vodiče,
tzn to asi není spráný postup)

Tady je ukázka 3F tesla nabíječky
https://www.youtube.com/watch?v=Y6xoNqbBpXc

Pavel