Re: OT Výkon jaderného odpadu v ČR

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Duben 3 00:09:22 CEST 2022

Velký souhlas s tou dálkovou plynovou kotelnou.
Zabýval jsem se tím u jedné kamarádky, co bydlí na sídlišti.
Když jsem viděl ekonomiku těch centrálních kotelen (a to jsou jenom
lokální, pro 5-10 paneláků)
ve srovnání s panelákem, který měl kotelnu svou, tak náklady obyvatel u
té vlastní kotelny byly o dost nižší.
Ale nemohly si to pořídit všechny domy, protože "není dost plynu" (v
dané lokalitě).
Přitom dotáhnout tenkou trubku s plynem bude asi snazší než nějakou
izolovanou teplotrubku.

PL