Re: OT Výkon jaderného odpadu v ČR

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Duben 2 23:20:11 CEST 2022

Je to špatné.
Já jsem si kdysi taky naivně myslel, že to dá hodně.
A tak jsem i zkoušel somrovat, jestli by mi nějakého CASTORa nepůjčili
nebo neprodali.
Ale nechtěli.
Když jsem pak zjistil, že to dává jenom nějakých 15kW, tak si říkám, že
by to ani moc nestálo za to.
Na vytápění baráku by to bylo, ale vyhřívaný trávník už ne.
Tak do toho asi nepůjdu. Ať si to nechají.

PL