ZYXEL O2 GateWay NAT

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Duben 2 15:13:29 CEST 2022

https://www.o2.cz/osobni/241789-telefony_a_zarizeni/vdsl-modem-zyxel-vmg-3312-t20a.html?article=606285

Tohle jste předpokládám zkoušel...

Udělal bych to jak jsem vám navrhoval, tedy modem do bridge a vytáčet PPPoe
s VLAN 848 a na mikrotiku do volného portu připojit taky  ten původní
internet. A veškerá pravidla pak nastavit na mikrotiku a tím, že až původní
linku urvete a dodělání vam správci ty  DNSky změníte v mikrotiku
nastavení  pro O2 net.