ZYXEL O2 GateWay NAT

IVAN KOZÁK i.kozak na tiscali.cz
Sobota Duben 2 14:09:34 CEST 2022

Moc dekuji za snahu mi pomoci,
 jen pro upresneni, docela bych potreboval, aby nejaky cas mi do mistni site sli oba poskytovatele.
 Asi nejaky cas bude trvat nez mi prenastavi mailserver a nastavi novy zapis v DNS. Dela to pro nas
 externe jeden spravce. A tak bych chtel pokud by to jelo chvilku soubezne. Nyni by maily na nasi adresu
 presli pres MIKROTIK a spadli na mailserver a az by se zmenil zapis v DNS tak by to slo na ZYXEL.
 Myslel jsem, ze kdyz to u ZYXELU pisou a je tam ten NAT tak to nejak musi jit nastavit.
 Jeste v pondeli zkusim nekoho najit primo u O2 kdo by to nastavil nebo poradil.

 Dekuji Ivan

 sobota 2. dubna 2022 IVAN KOZÁK <i.kozak na tiscali.cz [mailto:i.kozak na tiscali.cz]> napsal(a):

> [...]
| |