Re: oscilátor

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Duben 2 15:09:59 CEST 2022

Tak digitálky už digitálkujou. Kdo si je chce prohlédnout, tak video:
https://youtu.be/TsxfD6lVIcI
Mno, žádná raketová věda, snad jen to, že display je zapojen do takového
pseudo-charlieplexingu, takže stačí 8 nohou procesoru (a zároveň jsou
použity běžné displaye se společnou anodou).

Poslední problém, na který jsem narazil, byl v tom, že jsem použil
display z výchozí knihovny a on má špatně vývody 6-10 (má je zrcadlově
10-6). To se dalo naštěstí otočit v softu až na jeden vývod, který jsem
musel prohodit a proto mám zespoda drátek.

K této tvojí poznámce - trochu si myslím, že důvodem rozkmitání tady
nebyl R2, ale moc malá velikost toho přemosťovacího R1 a moc velká
kapacita kondenzátoru na výstupu.

Děkuji všem za spolupráci