XC32 microchip, jak vytvorit sekci protect programu na konkretni adrese a s konkretni adresu funkce ?

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Pátek Duben 1 22:37:21 CEST 2022

Zdravim fachmany na microchip kompilator XC32.

Potrebuji kompilatoru dat vedet, ze do rozsahu adresy XXXX do XXXX+F000
nema kompilovat zadny kod.

To delam nastavenim v linkeru default rom area

pak v teto volne sekci, do ktere mi nic necpe, potrebuji umistit funkci
na konkretni adrese ale v teto oblasti

void boot () ORG XXXX

Pak jeste nadefinuji section XXXX do XXXX+F000  ve ktere je jeste par
podpurnych funkci, ktere obsahuje boot()

Vse funguje na XC8.

Nyni to potrebuji pod XC32 coz se nedari nebot to ma zase uplne jine
nastaveni.

linker tam nemam, na netu jsem nasel, ze v option pro XC32-ld mohu
vyhradit rom adresu 1d0F8000h-1d0FFFFFh

To funguje,do teto sekce se nic nenacpe, ovsem  pri pokusu

void __attribute__((address(0x9d0F8000)))  boot(void)   mi kompilator
ohlasi chybu, ze to do teto sekce nemuze nacpat.

Jak na to, vi to nekdo ?

Dekuji

Libor