Re: [OT] Tepelné čerpadlo (LNG energeticka bilance)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Duben 1 19:15:48 CEST 2022

Jo, můžou nastat i překvápka, jako třeba když jsem pátral, proč v době
vysokého tarifu rychle klesá teplota. Nakonec se ukázalo, že kočka
vytáhla špunt z komína, kterej je schovanej za věcma v regálu:-)

PH