Re: [OT] Tepelné čerpadlo (LNG energeticka bilance)

Pátek Duben 1 18:00:47 CEST 2022

To ale vychazi na nejakych 74 kWh tech 7m3? To mi prijde strasne moc,
pokud nemyslite nejakou extremni zimu na Jizerce kdy je v noci skoro -40 ;-)
Kolik to tak sezere tedka, kdyz je kolem 0?
Me ted bere TC denne cca 7kWh, kdyz je takova letosni vetsi zima tak
10-11, topny faktor bude neco malo pres 3, vic to stejne ze zeme neda.
Vecer prida tak 15kWh krb s vymenikem (podle vahy paliva ale ucinnost je
mi neznama, odhaduju tak 50% ze by mohla byt?)