Re: Pozor na fligny poskytovatelů internetu

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Září 30 13:17:50 CEST 2021

Zrušil jsem vše od Vodafonu.
Net mám nyní od Pody za 350 . ( úspora - dříve 1290 plus datovka do USB
skoro za 500)
Absolutně nepoznávám při běžném provozu pomalejší NET, nejsem stahovač...
TV via normální teresterionální a cca asi tak ... no ČT1, ČT2, Prima...
, ZOOM, asi 40 programů.
Některé asi 2x a stejně mám jen pár oblíbených.
Občas přijde přítelkyně na velkou TV na seriál, které nemusím ale
vydržím :-D
Jindra Polívka