OT: Kalkulacka Casio fx-350ES a druha odmocnina

Jindroush jindroush na seznam.cz
Úterý Září 28 21:58:20 CEST 2021

Vy jste si ale koupil kalkulacku s "prirozenym" zapisem, takze to neni
chyba, ale feature. Ted uz vam nezbude nic jineho, nez si to zase v
hlave prehodit.
takze
4 + sqrt 5 =
presne tak, jak byste to psal na papir.

Mimochodem, dost vysledku vam to necha napr. jako 2 sqrt 3, i kdyz byste
nekdy chtel "cislo". Tam to lze resit pres vyber zobrazovaciho modu,
nebo tusim shift =.
https://en.wikipedia.org/wiki/Casio_V.P.A.M._calculators

J.