OT: Kalkulacka Casio fx-350ES a druha odmocnina

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Září 28 21:53:28 CEST 2021

On Tue, 28 Sep 2021, Jindroush wrote:

> Cudlik Ans? Tj odmocina, ans =
> J.

Diky - to jsem neznal. Sice je to cudlik navic ale aspon tak.

Akorat je skoda ze to nefunguje i pri zadavani vypoctu na prave zadavane
cislo, napr   4 + 5 sqrt , aby to odmocnilo tu 5 , tam se to musi umazat
a zadat jako 4 + sqrt 5 .

Ale i tak to resi muj hlavni problem.