Prokrastinacia na nedelu :)

Linhart Jiří hw.jirilinhart na gmail.com
Pondělí Září 27 16:42:07 CEST 2021

To byla dost častá závada, když jsme na vojně opravovali autoelektriku.
Takhle mě vypekli mazáci, když auto (V3S) blikalo i dálkovýma světlama.
Stačilo jen očistit zem u zadního světla a mohlo se jet.

Jinak i silnoproudu jsem opravoval po domě jen s vadaskou s
elektromagnetem. Později jsem dodělal si i led indikaci napětí (potom i
fička to vyhazovala bez problémů).

JL

PS: Možná větší frajeřina pro odborníky by byla na tom měřáku dat čísla
1,2345678901....