RE: Přeprava kol - chipy nejsou

Zdenek zdej na atlas.cz
Pondělí Září 27 08:13:17 CEST 2021

Podobně nadivoko vozím kola také. Tedy s tím rozdílem, že každé kolo je na jednom boku auta a zavazadla jsou uprostřed. Výhoda je, že se kola o sebe nemůžou odřít. Nevýhoda, že první se musí naložit kola a pak teprve zavazadla . Koly si zablokuji boční zadní dveře a celý prostor se musí nakládat přes kufr.
Proto jsem se rozhodl to změnit a kola vozit na nosiči vedle sebe. A proto jsem položil úvodní otázku, jak připevnit hliníkový profil nosiče je kotevním bodům...

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Sunday, September 26, 2021 9:10 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Přeprava kol - chipy nejsou

Proč by tahal vodorovně?
Kdybych to měl řešit, tak naskládám kola vedle sebe. Aby se navzájem
nepotloukla, tak mezi ně dám třeba spacáky nebo polštáře (prostě něco,
co sebou stejně vezu a nebudu brát něco zbytečně navíc). Nebo kouli z
bublinové folie.
Případně ještě kola k sobě stáhnu kurtem, nebo jenom gumicukem. Tím z
toho vznikne jedno kompaktní zavazadlo, skoro typu krabice.
Pak bych chytil kurt vepředu vpravo, táhl ho vrchem přes řídítka a rámy,
a ukotvil vzadu vlevo. Pak do kříže druhý.
Nemusely by být jen prostě natažené, ale daly by se ještě po cestě
omotat kolem řídítek a sedlovky.

Pokud něco dělám na velmi občasné použití párkrát do roka, tak nebudu
vyvíjet nic sofistikovaného.
Něco jiného je, kdybych byl cyklistický servisman a vozil to každý den.

PL