Re: Přeprava kol - chipy nejsou

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Září 26 21:10:16 CEST 2021

Proč by tahal vodorovně?
Kdybych to měl řešit, tak naskládám kola vedle sebe. Aby se navzájem
nepotloukla, tak mezi ně dám třeba spacáky nebo polštáře (prostě něco,
co sebou stejně vezu a nebudu brát něco zbytečně navíc). Nebo kouli z
bublinové folie.
Případně ještě kola k sobě stáhnu kurtem, nebo jenom gumicukem. Tím z
toho vznikne jedno kompaktní zavazadlo, skoro typu krabice.
Pak bych chytil kurt vepředu vpravo, táhl ho vrchem přes řídítka a rámy,
a ukotvil vzadu vlevo. Pak do kříže druhý.
Nemusely by být jen prostě natažené, ale daly by se ještě po cestě
omotat kolem řídítek a sedlovky.

Pokud něco dělám na velmi občasné použití párkrát do roka, tak nebudu
vyvíjet nic sofistikovaného.
Něco jiného je, kdybych byl cyklistický servisman a vozil to každý den.

PL