OT: PC

Petr Stehlik petr.stehlik na atlas.cz
Neděle Září 26 20:38:15 CEST 2021

Asi ne.

Taky jsem potřeboval  na zkoušení PC. Tak jsem před 14 dny nainstaloval
do "skoro šrotu" čisté W7U 64 bit (mám takovou krabicovou verzi), dohrál
nějaké "patche" a dotnet a pustil potřebný program. Po víkendu, kdy byl
připojený k inetu, jsem zjistil že přes víkend se tam  nahrálo 1,4GB
sraček a stál na žádosti o provedení resetu. No a pak se to proměnilo v
čekárnu s opakovaným resetem, celou šichtu.