OT: Podlozka pod zapustnou hlavu siroka

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Září 26 11:56:09 CEST 2021

Dobry den

potrebuji jako protikus k magnetu nejakou podlozku - zeleznou zinkovanou
ktera by byla jako plochy valec s dirou a zapustenim pro vrut uprostred.

Nejbliz co jsem nasel jsou podlozky pod vrut typu ROZETA, ale ty maji
zaroven zkosenou tu vnejsi horni hranu, takze ta vrchni plocha je mala.
Mne by se hodilo neco jako tlusta limcova podlozka s dirou a zapustenim
uprostred.

Nevideli jste nekde neco takoveho ?