chipy nejsou

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Září 24 08:14:41 CEST 2021

Panove, omlouvam se, ale nechcete uz tento (pardon) mrdnik opustit a
zalozit si kdyztak smysluplna vlakna? Ve vlaknu 'chipy nejsou' tu mixujete
(posledni 4 prispevky zrovna, hloubeji je tohovic):
-reseni zarovek v aute
-3motorova letadla
-vozeni kola na dovolenou
-konstrukci chipu a co vlastne chybi (huraaaaa, aspon jeden k tematu)
Predem dik za pochopeni,
Marek