chipy nejsou

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Pátek Září 24 00:28:05 CEST 2021

To ale neni ta krabicka pro mereni odberu ci zapinani dalších spotrebicu. Tohle jen nahrazuje klasickou zarovku, aby ta LEDka mela stejnou spotrebu jako zarovka kterou nahrazuje. Ono i auto, co jsem si myslel ze nemá mereni odberu (starsi Peugeot 308) ho ma, jen to nepise na displeji poruchu. Kdu jsem mel nejake potize, tak jsem si poridil Lexii (diagnostika) a podival se do logu, tak jsem musel vzit vidle. Potreboval jsem zhruba precist cca 6 chyb ze stovek varovani "zarovka funguje ale ma zkrat na napajeci napeti", kdyz jsem zaradil zpatecku. Takze jsou pak celkem 3 moznosti, nechat tam klasicke zarovky, pak to spatne sviti, dat tam LEDky a vykaslat se na diagnostiku, nebo paralelne k zarovce pridat odpor a prijit o kontrolu zda zarovky funguji.

Radek (benedikt2hw.cz)