Re: OT: rozebrání mrazničky Calex M50.5/6015

Čtvrtek Září 23 20:59:26 CEST 2021

I kdyby to šlo, má objem 50 litrů. Trochu moc. Voda s lihem (gerofrost)
je tak tekutá, že když jsem zapojoval primární okruh TČ, hodně spojů
těsněných gumičkou (třeba u oběhovky) mi při přetlaku 0,5 bar sáklo. S
topným okruhem (jen voda) jsem problémy neměl. Raději bych něco s menším
objemem a lépe utěsnitelné.