chipy nejsou

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Září 23 20:08:52 CEST 2021

Nechci se pouštět do debat s odborníky na auta.
Ale když jsem si implementoval ultrazvukovej dálkoměr, tak pokud jsem
nezachytil odraz, tak jsem musel čekat celkem dlouho do dalšího pípnutí.
Tak říkajíc pro jistotu. To samé dělá i mé auto. pokud jsou senzory mimo
rozsah, tak jim celkem trvá, než se chytnou. Jelikož to vím, tak k
překážkám najíždím celkem pomalu, alespoň do doby, než mi na display
naskočí obraz.
Mimochodem - obraz naskočí celkem daleko od překážky, zdá se mi divné
spoléhat na senzory, když už jsem u zdi a senzor nic neříká.