chipy nejsou

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Září 23 18:44:34 CEST 2021

Kolega v práci měl přesně opačnou zkušenost: Koupil nové auto se zadními senzory a při jednom couvání si na dvoře naboural své druhé auto, protože senzory nezafungovaly. To se mu u staršího auta bez senzorů nikdy nestalo. Od té doby to několikrát reklamoval, ale servis žádnou závadu nenašel. Prostě někdy fungují a někdy ne…

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of jan na galuszka.cz
Sent: Thursday, September 23, 2021 11:10 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: chipy nejsou

ono vzdy zalezi na co auto clovek potrebuje.

Ja jsem mel obdobi, ze jsem vozik potreboval i 2x tydne, jezdil jsem pro material a kombik Mondeo byl maly a dodavka velka. V te dobe jsem couval s vozikem jak profesional.

Pak etapa z Fordem Galaxy .. tam vlezlo vse.

Nyni mam mensi auto (TUCSON) a pokud je toho vic, tak poslu spedickou.

A k tem zadnim sensorum. I kdyz clovek si mysli, jak je bombasticky sofer a vse zvladne, tak osobne musim priznat, ze me to zapipani senzoru zachranilo od problemu nekolikkrat.

A ted jsem si uz taky zvykl na kameru

S pozdravem

             ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:   <mailto:jan na galuszka.cz> jan na galuszka.cz )