zhavy thermoactuator ve ventilatoru

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Září 22 21:32:33 CEST 2021

Mame take v kupelni aj na WC uz isto vyse 10r. Funguju, nic nehori.
Kedysi som meral odber toho "kvadra", ak si dobre pamatam, cca 5W.

Ventilatory ale maju samostatny "snurkovy" vypinac, takze ich zapiname
len ked chceme (potrebujeme :)). Nie su zapinane so svetlom, ako byva
zvykom, takze zas tolko nabehane nemaju.

miro