zhavy thermoactuator ve ventilatoru

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Středa Září 22 19:11:11 CEST 2021

Zdravím,

s tím samým mám ventilátor už déle jak 10 let a chodí to. Tedy spíš mi
praskají plasty co hýbou žaluziemi.

Jinak jsem si dodělal ještě jenu věc a sice jsem osadil spínač, který
sepne ventilátor až když se žaluzie otevřou a vypne až když se zavřou.
Napětí z vypínače světla vedu jen na ovládání žaluzií. Jednak to má
zpoždění jak při zapínání a vypínání a také ventilátor běží ještě
dostatečně dlouho co už nejde napájení do otvírání. Na venek není nic
vidět, tedy žádný zohybaný nebo zbarvený plast.

Milan