chipy nejsou

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Pondělí Září 20 10:42:33 CEST 2021

Pokud se nepletu, tak Amd u TSMC přeobjednalo svou kapacitu místo graf.
karet tak CPU.

U auto průmyslu, který pracuje taky tak trošku fabless a just-in-time
neboli nic automobilka skoro nic nevyrábí a od dodavatelů chce díly just
in time tj. když je potřebuje bez ohledu na cokoliv, tak se dostali, kde
jsou a všem tím zavařili ještě víc.

Jirka