chipy nejsou

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Září 19 15:11:45 CEST 2021

No ale tu uz davno nejde o akysi "rozjazd", t.j. ze by vyrobcovia
polovodicov netrpezlivo cakali na objednavky, a je chybou odberatelskeho
retazca, ze ich neobjednali vcas a v dostatocnom mnozstve.

Ide o to, ze celkova produkcia je zasaturovana a nestaci dopytu. To ma dve
tvare: jednou su rozne prekazky na strane produkcie typu sucho na Taiwane
a koronavirusovy nedostatok pracovnikov (co pravdepodobne je mensia cast
problemu), druhou je neocakavane vysoky dopyt (ktory sa sklada z dvoch
casti - skutocneho dopytu kvoli naslednej vyrobe, a nakupu na sklad z
roznych dovodov). Aj ked urcite vsetky faktory posobia sucasne, zda sa, ze
momentalne je dominantna "spekulativna" cast dopytu, a to samozrejme moze
zasiahnut ktorykolvek odbor, vratane konektorarov.

Skratka, "tie videa" jednoducho netreba brat prilis vazne.

wek