RE: [Mech] Lepení malých plastových částí

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Pondělí Září 13 11:03:13 CEST 2021

Na lepení plastů mám jednoduché pravidlo: plasty se nedají lepit, až na několik výjimek :-) A ty výjimečné jsou takového charakteru, že by mě ani nenapadlo z nich dělat spojky kolejnic.

Aleš Procháska

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Michal Grunt
Sent: Sunday, September 12, 2021 1:57 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: [Mech] Lepení malých plastových částí

Mám H0 kolejnice Roco u řady GEOLINE. Samozřejmě, že se mladému podařilo pár kolejnic poničit a ulámaly se u zámků malé plastové části. Čím to slepit tak, aby to drželo? Vteřiňák by to slepil, ale asi dostatečně mechanicky neudržel. Smíchat epoxid třeba s AL pilinami? Co to heftnout vteřiňákem, aby to drželo při sobě a nemuselo se to něčím fixovat a z druhé strany (co není videt) to zapatlat tím epoxidem? Akorát samotný epoxid to asi také neudrží. Snad tam přihodit pár vláken tkaniny a nebo do něj něco přimíchat což by bylo jednodušší...

Děkuji
MG