chipy nejsou

Zdenek zdej na atlas.cz
Neděle Září 12 19:46:37 CEST 2021

Také si říkám, že bych takové auto nechtěl. Na druhou stranu, auta zdražují a zlevňovat už asi nebudou. I vzhledem ke stále přísnějším emisním limitům a strašení koncem spalovacích motorů. Snad mi můj 19 letý veterán ještě pár let vydrží. :-)

Stejně je to paradox: Mám Hondu Jazz, která mi zcela vyhovuje. Dodatečně se ukázalo, že je to asi jediné osobní auto, které má výšku kufru ke stropu přes 100 cm (ideální pro převoz kol). Jenže nová generace už je hybrid a podlaha kufru se kvůli tomu zvýšila. U těch nových SUV je tento parametr úplná tragédie, takže mi zbývá jít do osobní dodávky. Tedy auta podstatně většího a samozřejmě s vyšší spotřebou...

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Sunday, September 12, 2021 7:24 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: chipy nejsou

Do Kvasin to vozili z5, stalo to ve fabrice v rade asi jako na lince kde
jsou uz hotova auta a behali kolem toho lidi a montovali... Mozna to
bude kombinace ale teda koupit si auto co bylo z fabriky polotovar a pak
aby to dodelal autorizak, ktery zk... i jakykoli bezny servis, to bych
teda nechtel.
Na lince je spousta kontrolnich mechanismu co tady nebudou ale v tom
vyrobnim zavode v tom aspon maji rutinu.
No zatim to stejne nevypada, ze by v dohledne dobe cipy byly...