chipy nejsou

Neděle Září 12 19:23:34 CEST 2021

Do Kvasin to vozili z5, stalo to ve fabrice v rade asi jako na lince kde
jsou uz hotova auta a behali kolem toho lidi a montovali... Mozna to
bude kombinace ale teda koupit si auto co bylo z fabriky polotovar a pak
aby to dodelal autorizak, ktery zk... i jakykoli bezny servis, to bych
teda nechtel.
Na lince je spousta kontrolnich mechanismu co tady nebudou ale v tom
vyrobnim zavode v tom aspon maji rutinu.
No zatim to stejne nevypada, ze by v dohledne dobe cipy byly...