Záložní obsah datových zdrojů internetu

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Neděle Září 12 11:22:14 CEST 2021

Dobrý den,

poslední dobou se u zařízení typu blackbox (tj slouží a nepřekáží)
potýkám s problémem sublimace dat na internetu. Týká se to jak třeba
distrubuce Debian (což nikdy dřív nebývalo), tak i různých dalších
informací (třeba i github).

Řešíte to někdo, nebo jen povzdychnete a trápíte se několik týdnů s
přechodem na novou verzi, která tyto datové zdroje má aktivní?

Lze to nějak automatizovat? Podotýkám, že jsem kdysi dávno používal
Metaproducts Offline Explorer, ke kterému mám ještě někde snad 20 let
starou licenci, takže o nějaký jednoduchý "mirror" software zájem spíše
nemám, chtěl bych aby to jelo spíš autonomně jako proxy co si očuchne
datové soubory (html,txt,xml,json,...) a postahuje všechny odkazy z
první úrovně co tam najde, případně u některých webů (třeba ten github)
je sofistikovaně postahuje (tj třeba jen soubory projekt-master.zip).

Existuje něco takového, nebo mám oprášit ten offline explorer?

Děkuji, JL.