OT Netopýři

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Září 11 12:49:24 CEST 2021

Včera mi do bytu vlítnul netopejr. Myslel jsem si, že zapne sonar a hned zas zmizne. Ale nezapnul a motal se tam půl hodiny, choval se stejně jako můry, jen teda do zdi přímo nenarážel. Mnohokrát prolít okolo okna, ale nic, vždycky se zas otočil do osvětlené části místnosti. Kočka ho několikrát málem chytla, navíc se naučila skákat metr nad šplhací strom a po přemetu se zas chytit bez spadnutí:-)

Ale dokud jsem ji nepřines do předsíně, kde lítal, tak o něm nevěděla, takže sonar asi pouští jen ve tmě, nebo při lovu?

PH