chipy nejsou

Libor xlibor na tiscali.cz
Sobota Září 11 12:33:03 CEST 2021

Já bych to viděl tak, že to spíše poošlou z letiště rovnou prodejci,
který stejně dělá záruční servis, spolu s jednotkou a ten ji tam poté
podle daného postupu domontuje. Ale asi to hodně závisí od toho co je to
za jednotku. Na ČT mluvil jakýsi pán z vyšších míst škodovky, že to jsou
jednotky komfortu nebo pátých dveří, ale těch variant už jsem slyšel a
četl spousty.
Libor